http://formatie-nunta-costi-damian.tk Site Formatia Costi Damian

sâmbătă, 8 octombrie 2016

   Ma numesc Costi Damian , nascut la data de 26 August 1986 , sunt din Constanta  si va las mai jos o mica descriere a mea..
                  Am vrut de mic copil sa ajung un interpret iubit de public si cred ca am reusit.
Viata mi-a dat sansa sa cant oamenilor la toate evenimentele si sa ii incant cu un repertoriu cat mai diversificat , incat niciun invitat sa nu se deslipeasca de ringul de dans si doar asa m-am ambitionat sa cant publicului si sa pot demonstra tuturor ceea ce pot.
Colaborez  cu foarte multi interpreti , printre care se gaseste si interpretul Cristian Rizescu, cu care am filmat si un videoclip la piesa "Azi beau cu tot satul" .
Am fost invitat si la televizuni precum Etno Tv , Alpha Media,Taraf Tv si alte televiziuni , unde am fost primit foarte bine , si am cantat cele mai noi melodii .
Site oficial Formatia Costi Damian  http://formatie-nunta-costi-damian.tk sau nr de tel 0761 448.884 pentru nunti,petreceri si botezuri!

    La fiecare eveniment va pot incanta alaturi de formatia mea de instrumentisti (orga, saxofon, acordeon,etc) , si cu un repertoriu cat mai bogat si diversificat , de la muzica de petrecere,hore,sarbe, etno , de dragoste, de joc si voie buna, incat sa fim pe placul tuturor si nimeni sa nu aiba nimic de reprosat.
   Va pot incanta si cu melodii proprii dar si melodii la cerere , ceea ce face ca voia buna sa fie la ea acasa , prin simpla noastra prezenta.
      Pe acest site oficial , veti putea gasi melodii si videoclipuri in premiera , tot ceea ce trebuie sa faceti este sa intrati mereu sa gasiti noutatile si surprizele oferite.
  Reactia placuta a publicului la melodiile mele , ma fac sa nu dau inapoi , ci sa merg inainte spre a face lumea mai fericita ascultand o muzica buna , de a nu dezamagii pe cei ce ma invita la petreceri si de a canta si incanta pe cei ce sunt departe de casa lor !
Gama de melodii variate , fac diferenta!
Daca vrei ca alegerea ta , pentru evenimentul tau, sa fie FORMATIA COSTI DAMIAN, atunci ai facut alegerea perfecta!
Formatia Costi Damian va ofera o gama variata de servicii muzicale pentru satisfactia tuturor preferintele de la o formatie de nunta .

      Va pot incanta la diferite evenimente :  nunti , botezuri , party , receptii , majorate , zile de oras/zile ale comunei si garantat petrecerea ta va fi un real succes !
Evenimentul dumneavoastra va avea o mega petrecere , majoritatea melodiilor sunt cantate intr-o nota vesela , optimista , petrecareata , astfel incat invitatii vor fi multumiti de alegerea facuta !
                                                                                     Cu respect , Costi Damian

0 comentarii: