Site Luminita Hritcu http://oficial-luminita-hritcu.tk/

vineri, 3 februarie 2017

Determinarea si dorinta de a face o diferenta in peisajul muzical romanesc, talentul si dedicarea, au reprezentat ingredientele succesului interpretei Luminita Hritcu !           Vocea calda cu care incanta publicul larg, dar si reactia publicului ,au determinat-o sa isi doreasca si mai mult sa incante auzul romanilor, fie in tara, fie in strainatate !
 Site Luminita Hritcu http://oficial-luminita-hritcu.tk/
        Mai multe detalii despre mine, veti gasi mai jos..

                          Intr-un sat foarte drag din Judetul Botosani m-am nascut si de mica mi-a placut sa cant si sa respect traditiile si portul romanesc.
      Imi place sa cant mult cantecele din folclorul romanesc dar la cerere pentru invitati, va pot incanta si cu muzica usoara, cover-uri nationale
              Cariera mea a inceput  in anul 2007 , ajutata de domnul Dumitru Bercea, cu primele melodii, iar aranjamentele muzicale cu domnul Dorel Crismareanu, membru al Orchestrei Rapsozii Botosanilor.
              Cea care m-a indrumat spre cariea muzicala si spre a ma lansa in emisiuni televizate , i se datoreaza doamnei Brandusa Covalciuc Ciobanu.
                        Aparitii tv am avut la : Favorit Tv , Etno Tv , Inedit Tv si Rapsodia Botosani, unde am fost primita extrem de frumos de catre oameni minunati.
                  In prezent am un CD, cu melodii scrise de mine insemnand muzica si text , pe care il voi lansa intr-o buna zi , special pentru iubitorii de folclor autentic.
 Intotdeauna am dat dovada de seriozitate si am adus la scena si la public, toata mapa muzicala pe care o stiu, si voi, tot ce trebuie sa faceti, este sa ma invitati la evenimentele dumneavoastra, sa va pot demonstra acest lucru si va garantez o petrecere de neuitat!

LUMINITA HRITCU va ofera o gama variata de servicii muzicale pentru satisfactia tuturor preferintelor voastre : melodii de muzica populara din toate zonele tarii , , melodii la cerere , de ascultare ,etno, usoara ,cover-uri
Muzica mea te rasfata cu fiecare vibratie a notei
Va pot incanta la diferite evenimente :  nunti , botezuri , party , receptii , majorate , zile de oras/zile ale comunei si garantat petrecerea ta va fi un real succes !
Daca vrei ca alegerea ta , pentru evenimentul tau, sa fie Luminita Hritcu , atunci ai facut alegerea PERFECTA

    Evenimentul dumneavoastra va avea o mega petrecere , majoritatea melodiilor sunt cantate intr-o nota vesela , optimista , petrecareata , astfel incat invitatii vor fi multumiti de alegerea facuta !
                                                              Cu respect,
                                                                                Luminita Hritcu

0 comentarii: